Reklamační řád

Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem kupní smlouvy, dodacího listu. Pokud není zboží předáno osobně, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy je zboží předáno dopravcem nebo vyzvednuto na poště.

Pokud zákazník zjistí jakékoliv nesrovnalosti mezi údaji na vystavené faktuře, dodacím listu (daňovém dokladu) nebo záručním listu  a skutečným obsahem zásilky je povinen neprodleně informovat internetový obchod www.stratus-bohemia.cz na e-mail: stratus@stratus-bohemia.cz.

V případě, že takto neučiní vystavuje se nebezpečí, že případná pozdější reklamace nebude přijata.

Zboží k reklamaci musí být vždy předáno s daňovým dokladem, kopií útržku dobírkové nebo balíkové služby.

Na veškeré dodané zboží dává www.stratus-bohemia.cz záruku po dobu 24 měsíců od okamžiku převzetí zásilky anebo pokud zákazník nemá dokument o převzetí, od okamžiku vystavení faktury (dodacího listu).

V případě, že by zboží jež bylo reklamováno již není v nabídce, může vám www.stratus-bohemia.cz  zaslat zboží nové v hodnotě reklamovaného zboží anebo vám budou obratem vráceny vaše peníze dle faktury (daňového dokladu). Vráceny vám budou pouze peníze za zboží, nikoliv však poštovné a balné.

Přijetí zásilky

  1. Při přebírání zásilky si doručený balík řádně zkontrolujte před přepravcem.
  2. Při případných poškozeních ihned sepište řádný protokol o poškození zásilky (přepravce je povinen s vámi tento protokol sepsat) anebo zásilku nepřeberte a ihned nás kontaktujte stratus@stratus-bohemia.cz.

V případě reklamace

  1. V případě reklamace musí být zboží dodáno s průvodní dokumentací (daňový doklad, kopie útržku dobírkové nebo balíkové služby).
  2. Zboží zasílejte na adresu:

    STRATUS spol.s r.o.
    Masná 34
    602 00 Brno

    Telefon: 548 211 900, 548 215 146
    E-mail: stratus@stratus-bohemia.cz
     
  3. Balíky zasílejte běžnou balíkovou poštou (můžete balík pojistit). Balíky zaslané na dobírku nebudou přijaty.
  4. Nezapomeňte uvést zpáteční adresu.

Do záruční opravy nebude přijato

  1. Zboží poškozené živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci.
  2. Zboží mechanicky poškozené (roztržené, poškrábané atd.).
  3. Zboží poškozené při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).
  4. Zboží poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží.
  5. Zboží poškozené nesprávným zacházením.
Kamenná provozovna Kamenná provozovna Provozovna s vlastním skladem v Brně na ulici Masná 34
Rychlá doprava Rychlá doprava Rychlé dodání, zboží odesíláme ihned po naskladnění
Rozsáhlá podpora Rozsáhlá podpora Telefonická a emailová podpora v pracovní dny
Parkování Parkování Možnost parkování u naší provozovny ZDARMA
Zboží skladem Zboží skladem Velké skladové zásoby regálů a skladového vybavení
Informace o zakázce Informace o zakázce Průběžná komunikace o stavu zakázky